Martyna Wróblewska została nowym dyrektorem sprzedaży bezpośredniej w domu mediowym Cormedia. Do jej głównych obowiązków będzie należało rozwijanie sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline.
Martyna Wróblewska przed rozpoczęciem pracy w Cormedia związana była zawodowo z firmą Target Press, która wydaje specjalistyczne czasopisma dla branży instalatorskiej i budowlanej. Zarówno Target Press jak i Cormedia od kilku miesięcy ściśle współpracują ze sobą w zakresie sprzedaży powierzchni reklamowych. Nowa dyrektor sprzedaży rozpoczynała swoją zawodową przygodę w roku 1998 w wydawnictwie Murator, gdzie zajmowała stanowiska związane ze sprzedażą reklam oraz kierowała działaniami handlowymi.
W Cormedia Martyna Wróblewska odpowiadać będzie za dział sprzedaży bezpośredniej w ramach sieci BUDOWNICTWOonline oraz za budowanie i konsekwentne realizowanie strategii rozwoju tej sieci tematycznej.
Ilość realizowanych projektów w ramach naszej sieci budowlanej jest obecnie na takim poziomie, że wzmocnienie struktur sprzedaży ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju całej firmy. Zatrudniając osobę z tak bogatym doświadczeniem w branży jakie posiada Martyna, potwierdzamy, że naszą przewagę konkurencyjną budujemy w oparciu o jakość i specjalistyczną wiedzę. – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.