Kilka dni temu informowaliśmy o pojawieniu się odświeżonej linii sprzętu Apple. Wczoraj swoją premierę miał nowy system operacyjny Microsoftu – Windows 7. W odwiecznej wojnie obu firm walka o rząd dusz użytkowników rozgrywa się głównie na polu… reklamowym.
Nie od dziś Apple i Microsoft konkurują ze sobą – głównie w przestrzeni systemów operacyjnych. Jedną z odsłon tej walki są pojawiające się w sieci spoty reklamowe. Do tej pory najbardziej efektowna konfrontacja miała miejsce w kwietniu bieżącego roku, kiedy korporacja z Redmond wypuściła serię reklamówek „Laptop Hunters”, w której przedstawiała perypetie kilku osób chcących kupić sobie przenośny komputer. Pojawiały się przy tej okazji argumenty, że Maki są za drogie, a ich głównym zadaniem jest lansowanie właścicieli…
Na odpowiedź Apple nie trzeba było wtedy długo czekać. Kilka odcinków ich bardzo popularnej serii „Get a Mac” było bezpośrednią odpowiedzią na „Łowców Laptopów”. I choć trudno jednoznacznie wyznaczyć zwycięzców tego pojedynku, to Apple może przekonywać inteligentnym poczuciem humoru.
Dziś sytuacja jest podobna. Pokazanie nowej linii urządzeń z nadgryzionym jabłkiem było próbą odwrócenia uwagi od premiery Windows 7. I teraz również konfrontacja przenosi się na pola reklamowe.
Apple właśnie pokazało kilka zabawnych reklam nawiązujących do Windowsa 7. Prezentujemy je poniżej. Czy będzie odpowiedź ze strony Microsoftu?
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.