home.pl, dostawca usług internetowych, uruchomił program premiujący Klientów usług webhostingowych. W pierwszym roku funkcjonowania skorzysta z niego ponad 60 tys. firm i osób prywatnych.
Netpunkty to nowy program premiujący Klientów usług webhostingowych home.pl. Użytkownicy opłacający usługi otrzymują punkty, które mogą wymieniać na nagrody oferowane przez home.pl i Partnerów programu.
Obecnie istnieje możliwość wykorzystania punktów do bezpłatnego prolongowania bądź zakupu nowych usług webhostingowych home.pl, wymiany na punkty PAYBACK (największy program lojalnościowy w polskim Internecie) bądź uzyskania rabatu przy zakupie imprez turystycznych w portalu Travelplanet.pl. W najbliższych miesiącach do programu Netpunkty dołączą kolejni Partnerzy zwiększając tym samym jego atrakcyjność.
– Prowadzimy obecnie rozmowy z kilkunastoma podmiotami zainteresowanymi przystąpieniem do programu Netpunkty. Nasi Klienci zyskają dzięki temu możliwość wymiany gromadzonych punktów na kolejne atrakcyjne produkty i usługi oferowane przez naszych Partnerów. Netpunkty mają być najlepszym programem premiującym Klientów usług webhostingowych w Polsce – mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu home.pl.
Udział w programie oraz przyznanie punktów następuje w momencie dokonania płatności za jedną usług świadczonych przez home.pl (Personal Email, Personal Email PRO, Business Server, Business Server PRO, domeny internetowe). Punkty przyznawane są Klientom od początku lipca 2004.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.