W ostatnich dniach firma badawcza Gemius SA nawiązała współpracę na zasadach partnerskich z Zentropy Partners – agencją interaktywną działającą w strukturach McCann Worldgroup. Umowa dotyczy włączenia do oferty Zentropy Partners badania gemiusTraffic.
Dotychczasowa oferta Zentropy to efektywne rozwiązania interaktywne, w tym przede wszystkim: opracowanie strategii marki on-line, tworzenie i zarządzanie serwisami internetowymi, projekty e-commerce, prezentacje multimedialne oraz marketingowe kampanie interaktywne.
Zentropy Partners przy realizacji projektów kładzie duży nacisk na tzw. architekturę informacji. Oczekiwania użytkowników co do funkcjonalności serwisów internetowych rosną z dnia na dzień. Specyfika produktu firmy badawczej Gemius SA, wprowadzanego obecnie do oferty Zentropy, jest jednym z elementów budowy dobrej architektury informacji.
Badanie gemiusTraffic monitoruje ruch na witrynie oraz pozwala optymalizować treść i nawigację stron internetowych zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających je internautów. Właściciel witryny może w badaniu sprawdzić skuteczność stosowanych rozwiązań interaktywnych, a w konsekwencji podjąć decyzję o reorganizacji strony.
„Witryna nie powstaje tylko dla Klienta. Musi co prawda spełniać jego merytoryczne i estetyczne oczekiwania, jednak powinna być funkcjonalna przede wszystkim dla jej użytkowników. Wyniki badania są istotne dla zarządzających zawartością stron www, ponieważ pozwalają tak konstruować serwisy, aby unikalny kontakt użytkownika z marką on-line był pozytywnym i niezapomnianym doświadczeniem.” – tłumaczy Marcin Gaworski, New Media Director, Zentropy Partners.
W procesie badawczym gemiusTraffic analizowane są poszczególne wizyty składane przez internautów, prezentowane są ścieżki, po których poruszają się użytkownicy serwisów internetowych. Dzięki badaniu można uzyskać m.in. informacje: które strony i działy serwisu cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników, o jakich porach są odwiedzane, a także z jakich państw/regionów/miast pochodzą internauci.
„Zwiększenie zainteresowania daną witryną to jedno z częstszych wyzwań stawianych agencjom. Jednocześnie doświadczenie pokazuje, że rozwiązania interaktywne są skuteczne tylko wtedy, gdy opierają się o rzetelne dane, a nie wyłącznie o intuicję. Współpracujące z nami agencje doceniły już rolę gemiusTraffic w projektowaniu i późniejszej ocenie wszelkich zmian dokonywanych na stronach internetowych swoich Klientów.” – mówi Artur Zawadzki, Wiceprezes Zarządu ds. Sprzedaży i Marketingu, Gemius SA.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.