Zaawansowana personalizacja treści, kilka wersji kolorystycznych, a przede wszystkim wyszukiwarka umożliwiająca z jednego miejsca przeszukanie ogromnych zasobów informacji z zakresu biznesu, finansów i prawa serwisów grupy kapitałowej INFOR PL S.A. to atuty nowej odsłony serwisu infor.pl.
Nad nową formułą strony głównej od kilku miesięcy pracował zespół pod kierownictwem Jana Jaworowskiego, pełnomocnika zarządu ds. internetu w INFOR PL. Prace nad projektem poprzedziły badania wśród użytkowników, którzy wskazywali na najbardziej pożądane funkcjonalności i treści.
Niekwestionowaną zaletą rozwiązań jest szybkość uzyskiwania precyzyjnej informacji – mówi Jan Jaworowski – Przeprojektowana funkcjonalnie oraz graficznie strona główna serwisu infor.pl otwiera nowe możliwości przed użytkownikami. Głównym celem, jakim kierował się zespół projektowy, było umożliwienie dostępu do jak najbardziej spersonalizowanej oraz pogłębionej informacji z obszaru biznesu, finansów i prawa.
Ważną innowacją dla użytkownika jest nowa wyszukiwarka uruchomiona przy udziale NetSprint. Wyszukiwarka przeszukuje i indeksuje 32 bezpłatne i płatne serwisy holdingu. Do tej pory użytkownik musiał szukać treści w każdym z serwisów oddzielnie. Nowe rozwiązanie znacznie skraca czas uzyskania precyzyjnych wyników. Innowacje wprowadzono także w personalizacji strony. Zakładka „Dostosuj stronę” pozwala na wybór modułów serwisów i ustalenie kolejności ich wyświetlania się. Oprócz tego każdy użytkownik może wybrać jedną z kilku wersji kolorystycznych layoutu.
Serwis infor.pl to zaawansowane kompendium wiedzy dla profesjonalistów w obszarze biznesu, prawa i podatków. Oprócz fachowej wiedzy, użytkownicy strony mają do dyspozycji 20 kalkulatorów, bazę terminów oraz zmian w prawie, dostęp do aktualizowanej bazy wskaźników i stawek. Mogą także zamówić jeden z kilkunastu bezpłatnych newsletterów tematycznych. Prace nad projektem funkcjonalnym jak i graficznym przygotował zespół specjalistów z INFOR PL. Działania promocyjne zostały zaplanowane w mediach internetowych i papierowych holdingu.
Uruchomienie nowej odsłony infor.pl jest kolejnym krokiem w ramach realizacji strategii grupy kapitałowej INFOR PL. Spółki do niej należące prowadzą aktywne działania w obszarze internetu. W sierpniu br. INFOR Biznes przejął od Axel Springer Polska serwis dziennik.pl.
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!