ASTER, dostawca czterech usług telekomunikacyjnych, rozpoczyna kampanię promującą Internet szerokopasmowy oraz mobilny. Jednym z jej elementów jest wprowadzenie promocyjnych warunków zakupu Internetu mobilnego. Usługę z pakietem 1 GB można nabyć już za 1 zł.
W Internecie, w metrze oraz na billboardach w trzech polskich miastach: Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze, pojawi się biegający w kołowrotku chomik. Co wspólnego ma chomik z Internetem? Jak się okazuje ma, i to całkiem sporo.
„Celem kampanii jest przekonanie potencjalnych Klientów do zakupu Internetu w ASTER. Ma ona pokazać, że Abonent usługi w ASTER może korzystać z sieci bez przerwy. W domu dostęp do informacji zapewnia szerokopasmowy Internet stacjonarny, z kolei poza domem, kiedy jesteśmy np. w podróży, komunikację ze światem umożliwia nam Internet mobilny.” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik Komunikacji Marketingowej w ASTER.
Dodatkowo, na antenie Radia PiN, Radia Zielona Góra, Radia Złote Przeboje, Radia Wawa, a także Eska i RMF Maxxx w Krakowie oraz Zielonej Górze, usłyszymy zabawne spoty nawiązujące do głównego hasła kampanii.
Usługa promowana będzie także za pośrednictwem największych portali – Onet, Gazeta oraz Wirtualna Polska. Po kliknięciu na zamieszczony w serwisach baner, użytkownik zostanie przeniesiony na specjalnie utworzoną stronę: www.bezprzerwy.aster.pl, gdzie zostaną zamieszczone wszystkie szczegółowe informacje na temat promocji. Internauci, którzy odwiedzą stronę, będą mogli wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania jest 10 modemów wraz z darmowym półrocznym abonamentem na pakiet DATA L.
Jak zdobyć nagrodę? Na stronie internetowej zamieszczony będzie film z chomikiem Marianem biegającym w kołowrotku. Co 3 dni Marian przestaje biegać i wychodzi z kołowrotka. Modem wraz z abonamentem wygra ta osoba, która jako pierwsza danego dnia złapie gryzonia „na przerwie” i kliknie w odpowiedni przycisk. Dla ułatwienia, na stronie umieszczony zostanie też harmonogram „wyjść” Mariana.
Kampania rozpoczyna się 16 listopada i potrwa do połowy grudnia. Kreacje do kampanii przygotowały agencje White Rabbit (ooh, radio, prasa) oraz OS3 multimedia (internet). Za planowanie i zakup mediów odpowiadają U2 Media (ooh, radio, prasa) i Value Media (internet).
Wpisy promowane
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
- Szkolenia ISO – od wymagań do przewagi rynkowej Twojej organizacjiRosnąca presja regulacyjna, oczekiwania klientów oraz potrzeba budowania przewagi konkurencyjnej sprawiają, że szkolenia ISO wchodzą na stałe do strategii rozwojowych ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 09.05.2025 PM Showcase Day
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!