home.pl, dostawca usług internetowych, w pierwszym półroczu 2004 roku zanotował wzrost sprzedaży o blisko 50 procent. Spółka prognozuje, iż w 3 i 4 kwartale dynamika sprzedaży będzie jeszcze wyższa.
W pierwszych dwóch kwartałach 2004r. home.pl utrzymała wysoki, kilkudziesięcioprocentowy wzrost sprzedaży usług internetowych, co korzystnie wpłynęło się na wyniki finansowe spółki. W tym okresie przychody firmy wyniosły 4,40 mln a zysk brutto 1,66 mln złotych. Oznacza to poprawę wyników odpowiednio o 48 i 31 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2003 roku.
Podstawowym źródłem przychodów home.pl pozostają usługi webhostingu – utrzymywanie serwisów internetowych (usługi Business Server i Business Server PRO) oraz kont poczty elektronicznej (usługi Personal Email i Personal Email PRO). Największy wzrost sprzedaży zanotowano na usługach związanych z rejestracją i utrzymaniem domen internetowych.
„Jesteśmy przekonani, że nasze przychody przekroczą w bieżącym roku 10 mln złotych. Spodziewamy się również wypracowania zysku brutto na poziomie 4 mln złotych. Dynamicznie rośnie nam liczba klientów, co świadczy że rynek zaczyna powoli dojrzewać. Przedsiębiorcy wybierając usługi coraz częściej zwracają uwagę na inne parametry niż tylko cena. Ważniejsza jest jakość usług i pomocy technicznej oraz finansowa stabilność usługodawcy.” – mówi Piotr Kapcio, dyrektor ds. marketingu home.pl
home.pl zamierza nadal koncentrować się na obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw oraz użytkowników indywidualnych systematycznie rozbudowując ofertę usług internetowych. W bieżącym roku spółka planuje poszerzenie gamy usług o kolokację serwerów.
Wyniki finansowe spółki home.pl (w mln zł):
Rok Przychód netto Zysk brutto
2004* 10,00 4,00
2003 6,66 2,84
2002 5,23 1,59
* – prognoza
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.