Sieć Bizon media wzbogaciła się o siedem nowych witryn – Infor.pl, Wieszjak.pl i Prawnik.pl należące do Grupy Infor, strony Pit.pl, VAT.pl i OsobyPrawne.pl ze spółki Bankier.pl, a także StockWatch.pl.
„Rozbudowa naszego portfolio oraz wzrost zasięgu Bizona praktycznie nieustannie od momentu jego powstania, cieszą mnie niezmiernie. Fakt nawiązania współpracy z Grupą Infor oraz wzmocnienia współpracy z Bankierem jest cenny tym bardziej, iż dowodzi on, że w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku reklamy online, zwłaszcza w segmencie ‘biznes’, czołowi gracze wybierają sprawdzonych i doświadczonych partnerów, jakim jest sieć BizOn media” – mówi Rafał Szychowski, Managing Director sieci Bizon media.
Po półrocznej nieobecności do Bizona powróciły także witryny Pit.pl i VAT.pl – centra informacji podatkowej firmowane przez spółkę Bankier.pl. Towarzyszy im strona OsobyPrawne.pl z wiadomościami dla osób związanych z podmiotami prawnymi.
Po uwzględnieniu nowych pozycji miesięczny zasięg sieci Bizon media wyniósł w listopadzie 7,43 mln użytkowników i 211,6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2009.11).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.