Serwis Blip.pl przedstawił dedykowaną stronę poświęconą wykorzystaniu mikroblogów w komunikacji biznesowej. Strona zawiera podstawowe wiadomości dotyczące struktury serwisu, sposobu jego działania oraz informacje dotyczące skuteczności prowadzonych działań.
Poza poradami dotyczącymi prowadzenia samego mikrobloga, autorzy zamieścili linki do serwisów zewnętrznych wykorzystujących API oraz informacje o integracji z Twitterem i Facebookiem.
Blip.pl w lutym bieżącego roku miał ponad 700 tysięcy unikalnych użytkowników (według badania Gemius Traffic). Obecnie serwis posiada ponad 110 tysięcy kont. Na wykorzystywanie jego potencjału w swojej działalności zdecydowały się między innymi takie firmy jak mBank, PZU, Garnier czy Pepsi.
Firmom, które zdecydują się na obecność w serwisach mikroblogowych polecamy również lekturę Poradnika na Twitterze. Jest on dostępny pod adresem http://business.twitter.com/twitter101
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.