Porównywarka cen Ceneo.pl zdecydowała się na pokazywanie na swoich stronach informacji o dostępności towarów w sklepach. Każdy towar będzie od tej pory oznaczony jednym z statusów dostępności.
Rzeczywistość e-handlu wygląda troszkę inaczej od tej, którą znamy chociażby z supermarketów. Sklepy on-line częścią prezentują w swojej ofercie produkty, których fizycznie nie posiadają na stanie. Użytkownik który chce nabyć w sklepie internetowym telewizor w dobrej cenie musi na niego czasami dłużej poczekać. Wielu użytkowników nie znając tych realiów czuje się rozczarowana i oszukiwana przez sprzedających. Dlatego Ceneo zdecydowało się na prezentowanie informacji o dostępności towarów w sklepach na swojej stronie. Tak żeby użytkownik już na stronie porównywarki mógł zdecydować czy woli poczekać czy może lepiej kupić w innym sklepie, w którym towar będzie dostępny w krótszym czasie.
Każdy towar będzie oznaczony jednym z poniższych statusów:
- dostępny – sklep posiada w danej chwili produkt i zostanie on wysłany w szybkim tempie,
- dostępny do 3 dni – sklep będzie posiadał produkt do trzech dni,
- dostępny do tygodnia – sklep będzie posiadał produkt w ciągu tygodnia,
- dostępny powyżej tygodnia – sklep będzie posiadał produkt nie wcześniej niż za tydzień,
- sprawdź w sklepie – trzeba przejść do sklepu i zapytać o dostępność produktu. Dla użytkownika to informacja, że sklep nie udostępnia statusów w pliku XML albo udostępnia dane niezgodne ze schematem.
Informacja o dostępności będzie na stronie produktu przy każdej z ofert sklepowych:
„W sklepie tradycyjnym towar wystawiony jest na półkach, klient może go dotknąć, sprawdzić, wziąć w rękę i pójść z nim do kasy. W e-shoppingu jest nieco inaczej. Sklepy często nie mają swoich stałych punktów, nie posiadają także magazynów. Wiążą je tylko odpowiednie umowy z dostawcami, dzięki temu koszt utrzymania sklepu jest niższy a w rezultacie towar tańszy. – mówi Anna Jasińska Starszy Specjalista ds. Marketingu Ceneo.pl – Zależy nam na tym aby użytkownik mógł podjąć świadomie decyzję zakupową. To dlatego chcemy już na stronie Ceneo dać mu jak najwięcej niezbędnych do tego informacji. Dzięki temu użytkownik będzie mógł podjąć samodzielnie zdecydować czy ważniejsza jest dla niego cena produktu czy czas oczekiwania. – dodaje.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.