Internetowa porównywarka cen publikuje wyniki finansowe za 2009 rok. Mimo wszechobecnego kryzysu, Nokaut.pl poprawił swoje wyniki pod każdym względem. Przychody spółki zwiększyły się o 41%, jednocześnie zysk netto wzrósł o 134% w porównaniu do roku 2008 i osiągnął poziom 0,95 mln zł.
Z porównywarki co miesiąc korzystały niemal 3 miliony internautów, a współpracujące z Nokautem sklepy sprzedały produkty za łączną kwotę 810 mln
Nokaut.pl od początku swojej działalności dynamicznie poprawia swoje wyniki. W minionym roku przychody gdyńskiej firmy wyniosły blisko 3,5 mln zł. Spółka, zwiększając obroty, stale poprawia swoją rentowność, jednocześnie nie przestając się rozwijać.
Miniony rok był dla zespołu Nokaut.pl wyjątkowo pracowity. Dokonano istotnych zmian w samym serwisie – zmieniła się m.in. strona główna oraz strony produktów, uruchomiona została porównywarka hoteli – Hotele.Nokaut.pl, a intensywnie rozwijany i promowany program partnerski pozwolił na pozyskanie wielu nowych użytkowników.
„Świetne wyniki, którymi możemy się dziś pochwalić, nie przyszły lekko. Rynek w ubiegłym roku nie był łatwy – sklepy internetowe bardzo ostrożnie wydawały pieniądze. Wyniki udało się poprawić dzięki sukcesywnemu wprowadzaniu nowych rozwiązań i funkcjonalności oraz przewagom technologicznym, które zawsze pozwalały nam być o krok przed resztą rynku. W tym roku nie zamierzamy zwalniać tempa – tak, aby nasze wyniki w perspektywie 2-3 lat pozwoliły nam na giełdowy debiut.” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Nokaut Sp. z o.o.
W ubiegłym roku, dzięki zakupowi od funduszu BMP serwisów Bazarek.pl i SklepyFirmowe.pl, grupa Nokaut.pl umocniła swoją pozycję jako jeden z dwóch liderów polskiego rynku e-commerce, obok grupy Allegro.pl. Sukces przeprowadzonej transakcji przekonał Spółkę, że oparcie jej rozwoju również o akwizycje już istniejących projektów internetowych to krok w dobrym kierunku. Zarząd nie wyklucza przeprowadzenia kolejnych transakcji mogących istotnie przyspieszyć proces budowania jej wartości.
„Cały czas myślimy o przejęciach kolejnych podmiotów z branży e-commerce. Nie chcemy stać się kolejną Spółką, która zapominając o podstawowej działalności zaczyna działać jak fundusz venture capital, ale widzimy istotne korzyści wynikające z przejmowania i współpracy z podmiotami o podobnym do naszego profilu działalności.” – dodaje Czernecki.
Spółka nie zwalnia i planuje znacząco poprawić swoje wyniki także w tym roku. W styczniu uruchomiła porównywarkę produktów finansowych Finanse.Nokaut.pl, zainwestowała we własną infrastrukturę serwerową, a do końca roku planuje podpisanie kilku znaczących umów i start kolejnych projektów. W plany Spółki uwierzył nowy inwestor – LBO FIZ zarządzane przez Investors TFI, który w lutym za kwotę 5,4 mln zł odkupił od BMP AG 34,26% udziałów w porównywarce.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.