Zynga, producent gier społecznościowych, o którym pisaliśmy ostatnio w kontekście inwestycji Google, poinformował, że ich najnowsza produkcja – gra FrontierVille – w ciągu zaledwie 36 dni od uruchomienia na Facebooku zdobyła 20 mln użytkowników.
Gra osadzona w realiach dzikiego zachodu jest już teraz trzecią największą produkcją Zynga – po najbardziej znanej FarmVille z 62 mln użytkowników oraz Texas HoldEm Poker, która ma 28 mln użytkowników.
Najbardziej popularną aktywnością w grze jest możliwość stworzenia wirtualnej rodziny. Można również zatrudnić swoich sąsiadów do pracy w naszym obejściu. Podobnie jak FarmVille jest to lekka, „casualowa” produkcja, pozwalająca nam z małego domku w dzikim lesie stworzyć dobrze prosperujące miasteczko.
Sukces FrontierVille z pewnością pozwoli odetchnąć pracownikom Zynga. Mimo, że jest potentatem na rynku gier społecznościowych to ich największe produkcje notowały ostatnio spadki liczby użytkowników. Z 252 mln osób bawiących się przy grach firmy 20 kwietnia, zostało obecnie 213 mln.
Zynga chce poszerzyć grono użytkowników nie tylko poprzez nowe tytuły. Zamierza również podbić Japonię, weszła na rynek smartfonów (w FarmVille można zagrać na iPhone), podpisuje kolejne porozumienia (m.in z Yahoo, MSN, czy wspomniane już – z Google).
Jako ciekawostkę podać można przytoczone przez Zynga informacje: 6,4 mln graczy stworzyło swoje chatki; 3,3 mln – sklep; 2,3 mln pobrało się wirtualnie; 1,1 mln – miało dziecko; 10 mln zostało pokonane przez węża (węże zostały jednak pokonane 252 mln razy); 3,6 mln osób odstraszyło groźnego misia.
Gry społecznościowe okazują się jednym z największych hitów współczesnego internetu, głównie dzięki ogromnej popularności serwisów społecznościowych. Zdaje sobie z tego sprawę Google przymierzając się do stworzenia Google Games; wie również NK.pl, która dwa tygodnie temu wprowadziła możliwość tego typu zabawy – każdego dnia w dostępne tam tytuły gra prawie 2 mln osób.
Źródła: Venturebeat.com, Zynga
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.