Od 29 listopada do 31 grudnia trwać będzie organizowany przez RMF FM plebiscyt na Przebój Roku 2004, którego partnerem jest INTERIA.PL.
Na stronach portalu dostępny jest poświęcony akcji serwis internetowy. Witryna umożliwia m.in. zapoznanie się z informacjami na temat artystów, których utwory aspirują do tytułu, oddanie głosu na poszczególne utwory oraz pobranie dzwonków mono- i polifonicznych z nominowanymi utworami.
Po raz pierwszy w dotychczasowej historii plebiscytu na stronach serwisu obejrzeć można teledyski niemal wszystkich nominowanych piosenek. Specjalnie stworzony system streamingowy rozpoznaje prędkość połączenia użytkownika i serwuje mu videoclip o jakości odpowiadającej parametrom jego połączenia. Dostępne wielkości strumieni to 56k, 128k oraz 300k.
– Dopasowana do możliwości sprzętowych użytkownika transmisja obrazu video wprowadza zupełnie nową jakość w sferze multimedialnych usług oferowanych przez INTERIA.PL. Posiadacze szerokopasmowego dostępu do Internetu będą mieli okazję docenić walory szybkiego łącza – komentuje Jacek Pasławski, Prezes Zarządu INTERIA.PL. – Mam nadzieję, że taka forma serwisów w INTERIA.PL wzbogaconych o treści multimedialne spotka się z dużym zainteresowaniem naszych użytkowników – dodaje.
Serwis Przeboju Roku jest swoistym pilotem szerokiego spektrum usług i treści przeznaczonych dla użytkowników Internetu posiadających szerokopasmowy dostęp do sieci, na tworzeniu których portal zamierza się koncentrować w przyszłym roku. Serwis plebiscytu jest kolejnym – po uruchomieniu nowej wersji serwisu Muzyka – krokiem wskazującym na to, jak ważnym elementem w nowej strategii INTERIA.PL, są muzyka i treści multimedialne.
Wpisy promowane
- Ile kosztuje wynajem kontenerów biurowych?Kontener biurowy może z powodzeniem zastąpić tradycyjny lokal, jeśli warunki nie pozwalają na jego stworzenie. To rozwiązanie doceniają szczególnie przedsiębiorcy, ...
- Odzież robocza w różnych kombinacjach przez całe latoW sezonie wiosenno-letnim firma Mewa, świadcząca usługi tekstylne, oferuje kompletne wyposażenie od jednego dostawcy aż po krem chroniący przed działaniem ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Booksy uruchamia platformę Zakupy i rozpoczyna współpracę z marką SemilacBooksy, stworzył unikatową na skalę europejską i jedyną tego typu platformę w Polsce. Semilac został pierwszym partnerem, którego produkty dostępne ...
- InPost Pay ma już 1,5 miliona użytkownikówJuż 1,5 mln użytkowników korzysta z usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego ...
- BaseLinker Index: gorący kwiecień w polskim e-commerceAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.