Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl rozpoczęła program inwestycyjny, który ma na celu zaprezentowanie internautom bazy ogłoszeń aktualizowanej w czasie rzeczywistym. Dzięki stworzeniu nowych narzędzi pozwalających na wymianę informacji pomiędzy ogłoszeniodawcami, Morizon.pl zaproponuje swoim użytkownikom nową jakość jeśli chodzi o aktualność i kompletność prezentowanych ofert. Projekt w 60% został dofinansowany przez Unię Europejską.
Plany Morizon.pl zakładają integrację wewnętrznych baz danych agencji z silnikiem wyszukiwarki co pozwoli m.in. na:
• Zautomatyzowanie procesu aktualizacji i dodawania ogłoszeń,
• Sukcesywne zwiększanie kompletności ofert oraz eliminowanie tych już nieaktualnych,
• Jednoczesne umieszczanie ofert w bazie ofert agencji i serwisie,
• Oszczędzenie czasu po stronie ogłoszeniodawcy oraz zwiększenie efektywności wydawanych budżetów reklamowych.
„Dziś, największym problemem wyszukiwarek nieruchomości jest aktualność i kompletność prezentowanych ofert. Szacuję, że średnio 30% ogłoszeń w serwisach jest nieaktualnych. Wierzę, że nasze rozwiązania będą kreowały technologiczne standardy na polskim internetowym rynku ogłoszeniowym. W praktyce stworzone narzędzia oraz modele pozycjonowania pozwolą zaprezentować internautom jedyną w Polsce aktualizowaną w czasie rzeczywistym bazę ogłoszeń.” – dodaje Bolesław Drapella, prezes Morizon.pl.
Ponadto firma zamierza ułatwić wyszukiwanie odpowiednich ofert oraz pomóc użytkownikom w kwestiach prawnych związanych ze sprzedażą i wynajmem mieszkań, domów, lokali użytkowych i działek.
Firma planuje jednocześnie zaistnieć jako platforma informacyjna w obrębie rynku nieruchomości – aktualne wiadomości na temat trendów, porady ekspertów, interakcja z użytkownikiem – to funkcje mające wprowadzić Morizon.pl do top 10 serwisów w kategorii PBI: budownictwo i nieruchomości.
Za realizację rozwojowych planów odpowiedzialny jest nowy prezes serwisu – Bolesław Drapella, były dyrektor ds. rozwoju serwisu Gratka.pl. Serwis ogłoszeń z branży nieruchomości www.morizon.pl, którym zarządza Morizon Sp. z o.o. został założony w 2008 roku m.in. przez udziałowców grupy Nokaut.pl.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.