W mojeauto.pl uruchomiony został nowy mechanizm komunikacji pomiędzy internautami poszukującymi nowych samochodów a dealerami. Mechanizm dostępny jest na stronach platformy mojeauto.pl, a także w portalu Onet.pl – w serwisie moto.onet.pl.
Korzyści z wprowadzonych zmian odczują zarówno internauci, jak i dealerzy. Osoby szukające nowego samochodu mogą wybrać i skonfigurować jeden z sześciu tysięcy modeli będących aktualnie w sprzedaży na polskim rynku oraz w prosty sposób zapytać wybranego dealera o szczegóły oferty. Z kolei dealer, w tych ciężkich dla branży motoryzacyjnej czasach, ma możliwość pozyskania nowych klientów.
'Od momentu zmiany naszego profilu z platformy transakcyjnej na informacyjną pracujemy stale nad tym, aby klienci otrzymali jak najlepsze i najpełniejsze informacje o samochodach i możliwościach ich zakupu. Z drugiej strony ułatwiamy też zadanie dealerowi, który otrzymując zapytanie zna już bardzo dokładnie preferencje i potrzeby potencjalnego klienta, dzięki czemu może przygotować dla niego równie precyzyjna ofertę. Dzięki naszym mechanizmom zarówno oferent, jak i kupujący nie musi ograniczać się tylko do lokalnego rynku’ – mówi Szymon Siwek, szef działu marketingu Internet Service SA – 'Teraz obie strony docenią nową, jeszcze łatwiejszą obsługę konfiguratora samochodów, który w intuicyjny sposób prowadzi internautę do wysyłki zapytania ofertowego. Oczywiście bezpłatnego’.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.