Rozwój kompetencji w zakresie reklamy efektywnościowej, akwizycja studia 3D, rozwój platformy poznajmosci.pl oraz aktywna sprzedaż systemu SATIS to główne cele Zarządu Grupy ADV S.A. w 2011 roku.
Zarząd Grupy ADV S.A. przyjął strategiczne kierunki rozwoju grupy kapitałowej w trzech dynamicznie rozwijających się obszarach: komunikacji cyfrowej, innowacyjnych technologii oraz e-commerce (outsourcing sprzedaży online). Plany dotyczą także doskonalenie procesów zarządczych w Grupie. Działania te są bezpośrednio związane z planem przejścia spółki na rynek regulowany GPW w Warszawie.
„W dalszym ciągu stawiamy na zwiększanie synergii pomiędzy spółkami grupy kapitałowej. Planujemy także budowę wewnętrznych narzędzi IT automatyzujących i optymalizujących wybrane procesy. Mam tu na myśli wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania i obsługi klienta (CRM) oraz wspierającego kontroling i zarządzanie Grupą (ERP)” – mówi Konrad Pankiewicz, Wiceprezes Zarządu Grupy ADV S.A.
W obszarze komunikacji cyfrowej w odpowiedzi na obserwowany dynamiczny wzrost zapotrzebowania wśród klientów planowane jest zwiększenie palety produktów i usług z kategorii Direct Response Advertising, technologii Augmented Reality (rozszerzona rzeczywistość) oraz akwizycja studia 3D, mająca na celu rozwój usług i produktów bazujących na multimediach opartych o technologię 3D oraz wideo.
W ramach innowacyjnych technologii Grupa ADV stawia na dalszy rozwój produktu SATIS dla przedsiębiorstw logistycznych, wspierającego zarządzanie flotą samochodową w oparciu o system GPS. Plany strategiczne zakładają też ekspansję zagraniczną dzięki zwiększaniu sprzedaży eksportowej poprzez zagraniczne oddziały oraz partnerów.
W końcu w e-commerce głównym założeniem jest dynamiczna integracja platformy Poznajomosci.pl (iweii.com) z kilkuset sklepami internetowymi, zwłaszcza w okresie 2010-2011. Grupa ADV stawia sobie za cel w perspektywie dwóch lat zdobycie pozycji lidera w zakresie agregowania ruchu sprzedażowego na polskim rynku detalicznych sklepów internetowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.