W lutym ruszyła internetowa kampania reklamowa nowej szczoteczki do zębów Colgate 360. Reklamy w formie top layer oraz billboard pojawiać się będą w najatrakcyjniejszych serwisach internetowych przez kolejne 4 tygodnie. Serwisy wybrane do realizacji kampanii internetowej to m.in.: onet.pl, wp.pl, gazeta.pl. wprost.pl, pani.pl, bizz.pl oraz menshealth.pl.
Osią kampanii jest strona internetowa colgate360.pl, przygotowana przez agencję interaktywną Pro-Creation. Zawiera informacje o nowej szczoteczce, w tym interaktywną prezentację w formie animacji 3D.
Dodatkowym elementem kampanii jest test konsumencki szczoteczki, przeprowadzany na bazie nowatorskiego systemu DMH CTMS.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.