Z dniem 3 stycznia 2011 roku wprowadzone zostały zmiany w strukturze Wirtualnej Polski. Są one wynikiem dynamicznego rozwoju portalu oraz dalszego pogłębiania współpracy i synergii w ramach grupy TP.
W ramach nowej struktury, stworzono dwa nowe stanowiska: Dyrektora ds. Projektów w Grupie Kapitałowej oraz Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu.
Stanowisko Dyrektora ds. Projektów w Grupie Kapitałowej objęła Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska. Będzie ona odpowiedzialna za koordynację projektów Spółki realizowanych w ścisłej współpracy z Działem Portali TP/Orange. Głównym zadaniem dla tego nowego zespołu jest poszukiwanie synergii w Grupie, a w szczególności wzmocnienie obecności WP w nowych mediach i usługach mobilnych Orange.
Aleksandra Ciechomska-Smereczyńska związana jest z portalem od 10 lat. Początkowo odpowiadała za sprzedaż rozwiązań internetowych do klientów instytucjonalnych i indywidualnych oraz za obsługę klienta. Przez szereg lat była także odpowiedzialna za wprowadzanie nowych produktów, m.in. platformy e-commerce, platformy blogowej, serwisów: WP.tv, 1944.wp.pl, ideosfera.pl i innych. Sprawowała nadzór nad produktami wdrażanymi w ramach partnerstw strategicznych m.in. Wikipedii i Opery. Od 2002 odpowiadała za wspólne projekty w Grupie Kapitałowej TP (np. usługi i aplikacje mobilne, orange.pl, tanio.neostrada.pl, neostrada.wp.pl) oraz współpracę WP z France Telecom (m.in. whosegame.pl, pikeo.pl, wyszukiwarka double click).
Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu została Anna Kęsicka. Do jej zakresu działań należeć będzie wdrażanie innowacyjnych produktów i rozwiązań portalowych oraz pozaportalowch, koordynowanie prac koncepcyjnych nad nowymi produktami oraz wprowadzenie ich na rynek.
Anna Kęsicka karierę zawodową rozpoczęła w miesięczniku „Computerworld”. Była kierownikiem działu marketingu w Centrum Edukacyjnym EduSoft oraz dyrektorem marketingu w Internet Partners. Pełniła funkcję PR managera portalu Arena.pl, a następnie dyrektora zarządzającego w agencji USF Public Relations. Była też dyrektorem marketingu portalu Gazeta.pl, gdzie koordynowała prace zespołu odpowiedzialnego za działania marketingowe oraz public relations. Projekty, które współtworzyła to Forum Społecznościowe i platforma Blox.pl. W 2006 objęła stanowisko Pełnomocnika Zarządu ds. Internetu w wydawnictwie Edipresse Polska.
W 2008 dołączyła do Axel Springer, gdzie podjęła wyzwanie związane z budową internetowej pozycji wydawnictwa w obszarze gier i technologii. Ostatnio zarządzała m.in. serwisem mamazone.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.