Agencja Symetria awansowała w UX Alliance, ogólnoświatowym stowarzyszeniu firm zajmujących się badaniami użyteczności. Po roku współpracy zmieniła status z członka na partnera.
„UX Alliance skupia liderów branży usability na całym świecie. Cieszymy się, że Polska reprezentowana jest przez tak solidną firmę, jaką jest Symetria. Pełnoprawne członkostwo świadczy o oferowanych przez agencję wysokiej jakości usługach. Fakt, że tylko najwyższej klasy agencje przyjmowane są do naszego grona daje klientom pewność, że zlecane projekty zostaną wykonane rzetelnie i kompleksowo” – mówi Bob Schumacher, założyciel UX Alliance i Managing Director User Centric (Stany Zjednoczone).
Ponad rok współpracy z organizacją potwierdził kompetencje Symetrii. Do tej pory współpraca objęła 5 międzynarodowych projektów. Między innymi, Symetria wykonała: badanie użyteczności dla T-Mobile we współpracy z Serco Experience Lab (Wielka Brytania), zdalne badanie aplikacji rządowej (RUT) we współpracy ze SnitkerGroup (Dania), a także badanie Twittera, które odbyło się w 17 krajach, przy udziale 40 badaczy UXa (Badanie Twittera – pdf).
„Jesteśmy zaszczyceni możliwością dalszej współpracy z UX Alliance. Dzielona wiedza, najlepsze praktyki i stosowanie najnowszych technologii, sprawia, że stowarzyszenie osiąga wymierne i podziwiane na arenie międzynarodowej rezultaty. Mamy nadzieję na jeszcze szerszą współpracę w tak znakomitym międzynarodowym gronie” – komentuje Wojciech Wrzaskała, CEO Symetria.
Symetria jest członkiem UX Alliance od września 2009r. Stowarzyszenie zrzesza 23 firmy specjalizujące się w badaniach użyteczności. Organizacja pracowała przy około 250 międzynarodowych projektach, testowanych w ponad 30 państwach, w których udział brało 15, 000 uczestników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.