Jacek Gadzinowski został partnerem w agencji nowych mediów – Kalicinscy.com. Będzie współtworzył jej strategię, cele rozwoju biznesu oraz publicity, jako strategic development director.
Z początkiem lutego 2010, Jacek Gadzinowski dołącza do agencji Kalicinscy.com. Powstaje mariaż doświadczenia, pasji i kreatywności. Działania agencji w nowych mediach wzmocnione zostaną o wiedzę związaną komunikacją sprzedażową, wyznaczaniem nowych trendów komunikacyjnych.
„Kto nie zmienia się, nie kreuje trendów – ten odstaje od realiów nowych mediów, jutrzejszych narzędzi komunikacji o których należy myśleć już dzisiaj. Połączyliśmy nasze siły bo identycznie postrzegamy rzeczywistość marketingu, potrzeby klientów i marek oraz osobiste pasje. Nasze działania będą o krok przed innymi a różnorodne doświadczenia znakomicie się uzupełniają się” – mówi Jacek Gadzinowski.
Gadzinowski posiada doświadczenie związane z nowymi i tradycyjnymi mediami, które pozyskał pracując dla Onet.pl/ITI, Polska Telefonia Cyfrowa, Agito.pl, Momentum Worldwide/Mccann, Amica S.A, KKS Lech Poznań. Zajmował się także słowem pisanym, w mediach tradycyjnych i elektronicznych, analizą trendów rynkowych na www.gadzinowski.pl oraz szkoleniami dla branży bankowej, FMCG, mediów. Jego doświadczenie uzupełni i rozbuduje dzisiejsze kompetencje agencji Kalicinscy.com w mobile, e-commerce, social & Internet marketingu, planowaniu mediów wraz z połączonym działaniem w tradycyjnych kanałach komunikacji.
„Transfer Jacka, wynika z wytyczonej strategii rozwoju naszej agencji, która w ostatnim roku znacząco rozwinęła się. Rozszerzamy kompetencje, pozyskaliśmy dużo nowego biznesu a co najważniejsze, jest już nas 30 osób. Potencjałem jesteśmy równi liderom rynkowym w branży interactive czy szerzej mówiąc – komunikacji. Mamy ambitne plany na ten rok, które już realizujemy.” – mówi Maciej Kaliciński, strategic director i założyciel agencji Kalicinscy.com
„Łączą nas z Jackiem wspólne pasje jak snowboard i kitesurfing, co wpływa na nasze zrozumienie, kreatywność i otwartość na nowe trendy. Nie garnitur i krawat, zrozumie target grupę lub zrealizuje najlepszą komunikację marki czy produktu. To ludzie z krwi i kości, to co mają w otwartych głowach, tworzy wartość marek o których się mówi” – stwierdza Jakub Kaliciński, creative director i załżyciel agencji Kalicinscy.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.