Firma SARE S.A. zakończyła emisję akcji w ramach oferty private placement. Inwestorzy objęli wszystkie oferowane akcje.
Nabywców znalazło 227 500 akcji Serii A oraz 215 500 akcji Serii B. Oferta zakończyła się bardzo dużą nadsubskrypcją. Redukcje wolumenu przyznanych walorów przekraczały 90%. Kilkadziesiąt procent oferowanych akcji zostało objętych przez Inwestorów instytucjonalnych. Spółka z emisji akcji pozyska na rozwój ponad 1 mln PLN.
Popyt inwestorów na akcje SARE SA był zdecydowanie wyższy od oferowanego wolumenu, co spowodowało prawie 90% redukcję zapisów walorów. Tak duże zainteresowanie akcjami naszej Spółki oznacza, że inwestorzy pozytywnie odbierają realizowaną strategię rozwoju, jak również potencjał dalszego dynamicznego rozwoju SARE SA na rynku e-marketingu. – mówi Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE SA. – Pozyskane środki planujemy wykorzystać w celu realizowania planu rozwoju usług komplementarnych z dziedziny e-mail marketingu. Inwestycje te mają na celu utrzymanie dotychczasowego, wysokiego tempa wzrostu.
Dzięki emisji akcji SARE SA pozyskała kapitał finansowy na realizację strategicznych założeń rozwoju spółki, w tym stworzenie Grupy Kapitałowej SARE SA oraz dalszy rozwój spółki zależnej INIS Sp. z o.o. i działu MailMedia. W 2010 roku planowany zysk SARE SA ma wynieść 467 tys. zł. netto przy obrotach 4,43 mln. zł. Natomiast zysk Grupy Kapitałowej w 2011 roku szacowany jest na kwotę 1,1 mln. zł. netto przy 6 mln. zł obrotu.
SARE SA planuje debiut na rynku NewConnect pod koniec kwartału 2011 roku. Doradcą transakcyjnym obsługującym proces pozyskania kapitału była firma Certus Capital. Autoryzowanym Doradcą SARE SA jest Trinity Capital Investments SA.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!