Już ponad 100 tysięcy internautów odwiedziło, wdrożoną przez Nokia Polska we współpracy z K2, platformę blogów MMS-owych moBlog.pl.
moBlog.pl to nowatorska platforma internetowa, umożliwiająca tworzenie i prowadzenie wirtualnych pamiętników za pomocą MMSów, przesłanych na stronę WWW. Projekt łączy w sobie atuty tradycyjnych blogów, będących internetowym przebojem ostatnich lat, z preferowaną przez młodych ludzi mobilnością oraz odpowiadaniem na rosnącą popularność MMS-ów, jako formy komunikacji komórkowej.
W wyniku prostej, darmowej rejestracji, każdy internauta może założyć własną stronę mobilnego bloga, a następnie zasilać ją zdjęciami i innymi materiałami wysyłanymi MMS-em z telefonu komórkowego. Taki moblog może być też miejscem dodawania komentarzy przez prowadzącego
i jego gości.
moBlog.pl jest innowacją w polskim Internecie i jednym z pierwszych tego typu projektów w skali światowej. Unikalność usługi przełożyła się na szybko rosnącą jej popularność. W ciągu pierwszych 5 tygodni funkcjonowania, moBlog.pl odwiedziło ponad 100 tysięcy osób. Internauci założyli 9000 indywidualnych moblogów, do których przesłano ponad 6000 MMSów.
Dla wielu, moblog stał się okazją do wysłania pierwszego w życiu MMSa. Nowa platforma stała się już tematem relacji telewizyjnych – felieton o platformie można było obejrzeć 9 marca w telewizji TVN24.
Oprócz zakładania indywidualnych pamiętników, Internauci uczestniczą też w tworzeniu wirtualnych społeczności, dzięki moblogom publicznym, pozwalającym każdemu na publikowanie MMSa na wybranej stronie. W ten sposób powstał moblog www.miny.moblog.pl (konkurs na najzabawniejszą minę), www.snowboard.moblog.pl (moblog dla snowboardzistów, w którego tworzeniu biorą udział najlepsi polscy zawodnicy tej dyscypliny) oraz www.koty.moblog.pl (moblog sympatyków kotów). W najbliższym czasie platforma zostanie rozszerzona o kolejne pomysły, m.in. na najciekawszy moblog członka Club Nokia czy moblog konkursowy tworzony przy współpracy z MTV Polska.
Jak twierdzi Łukasz Lewandowski, Account Manager odpowiedzialny w K2 za ten projekt, moblog to jedno z najbardziej nowatorskich przedsięwzięć w polskim Internecie: 'Przygotowanie Moblog.pl wymagało oparcia strategii na dogłębnej znajomości cech, preferencji i modeli zachowań grupy docelowej oraz unikalnego know-how i zaplecza technologicznego. Dzięki połączeniu e-marketingu z technologią powstał projekt idealnie odzwierciedlający ideę Nokia Connecting People’
Poza przygotowaniem samej platformy, agencja K2 jest również autorem kreacji kampanii promującej moBlog.pl w Internecie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.