Powstaniem firmy SARE sp. z o.o. zakończył się ostatni etap wyodrębniania marki ze struktur agencji interaktywnej OS3 multimedia. SARE to pierwsza na polskim rynku firma specjalizująca się wyłącznie w e-mail marketingu.
Doskonałe wyniki pierwszego roku działalności marki były podstawą do podjęcia decyzji o jej całkowitym usamodzielnieniu. Równie istotnym czynnikiem była chęć nawiązywania współpracy z innymi agencjami interaktywnymi, które nie mają w swojej ofercie rozwiązań z zakresu e-mail marketingu.
W związku ze zmianami organizacyjnymi stanowisko Dyrektora Zarządzającego SARE objął Krzysztof Dębowski, który był odpowiedzialny za marką od początku jej działalności. Strukturę firmy tworzyć będę dwa podstawowe działy: dział Obsługi Klienta oraz dział New Business.
– Uzyskana samodzielność zagwarantuje nam większą swobodę działania i ułatwi realizację założonych celów. Mam tu na myśli przede wszystkim jak najwyższy poziom obsługi klientów oraz doradztwo z zakresu działań e-mail marketingowych. – deklaruje Krzysztof Dębowski, nowy Dyrektor Zarządzający SARE. – Będziemy też stale rozwijać system, choć nadal naszym priorytetem jest jego maksymalnie prosta i intuicyjna obsługa.
Firma zapewnia, że weźmie na siebie ciężar związany z edukacją rynku. Już w zeszłym roku SARE przeprowadziło pierwsze ogólnopolskie badanie wykorzystania poczty elektronicznej wśród managerów, a jego wyniki udostępniono klientom, prasie i innym zainteresowanym. W tym roku zostanie ono powtórzone, a jego wyniki porównane z zeszłorocznymi. W planach SARE jest też szereg prelekcji i wystąpień dotyczących e-mail marketingu, a także publikacje w prasie branżowej.
SARE to narzędzie, które umożliwia użytkownikowi samodzielne przygotowanie mailingu w formacie html, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu nie wymaga on instalacji na komputerze użytkownika (dostęp realizowany jest on-line). Narzędzie wykorzystywane jest m.in. do obsługi newsletterów, kampanii reklamowych i informacyjnych, konkursów, programów lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacji inwestorskich.
Z systemu SARE korzystają takie firmy jak: Media Markt, Platforma Obywatelska, Siemens, Premiumclub, Agros Nova, Jobs.pl, TelePizza, Bankier.pl, Grupa Hotelowa Orbis, Lukas Bank, Reporter, Interdeco Hachette Filipacchi, Easy Forex, Saturn, IQ Marketing i Netsprint.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.