PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie.
Impreza jest spotkaniem całej branży reklamowej, marketingu i PR. Umożliwia przegląd wszystkich narzędzi komunikacji marketingowej, a także zapewnia maksymalną efektywność firmom działającym w obrębie reklamy w zakresie prezentacji ich dorobku i ofert. RemaDays to największe wydarzenie marketingowe integrujące całą branżę. W tym roku bowiem impreza obejmuje po raz pierwszy zarówno sektor ATL jak i BTL.
Targom towarzyszy Kongres. Tematy wykładów i paneli poruszane na nim mają w założeniu objąć jak największy obszar komunikacji marketingowej. Program skonstruowany jest tak, by pokazywać przenikanie i wzajemne zależności dyscyplin marketingowych.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów również będzie występował na Kongresie w dniu 22 marca w godzinach 13.30 do 14.00 prowadząc dyskusję na temat: 'Skuteczność Public Relations: badania czy monitoring’. Jako przedstawiciel PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, wystąpi Prezes firmy Sebastian Bykowski, który prowadzi polemikę ze znanym autorytetem i badaczem PR, profesorem w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Dariuszem Tworzydło.
'Ostatnie lata przyniosły z jednej strony wzrost zainteresowania mierzeniem skuteczności działań PR, a z drugiej rozwój technik pomiarowych. Niewątpliwie, firmy monitorujące media zanotowały wielki postęp pod względem technologii oraz dostępności cenowej swych produktów. PR-owcy niezbyt chętnie korzystają natomiast z narzędzia badania opinii, uważając je za kosztowne i skomplikowane. Nasze rozważania zmierzać będą do uzyskania odpowiedzi na pytanie: Czy rzeczywiście mają rację?’, mówi o zakresie swojego wystąpienia Prezes Sebastian Bykowski.
W czasie RemaDays odbywać się również będą Konferencje w dniach 22, 23 i 24 marca.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.