Twórcy porównywarki cen Nokaut.pl stworzyli aplikację, która może zmienić sposób w jaki robimy zakupy. Podczas wizyty w centrum handlowym wystarczy sięgnąć po telefon, uruchomić aplikację Nokaut.pl, zrobić zdjęcie kodu kreskowego na pudełku produktu lub wpisać jego nazwę, a w kilka chwil zobaczymy, ile wybrany produkt kosztuje w tysiącach sklepów w internecie oraz w najbliższej okolicy. Science fiction? Rzeczywistość, przynajmniej dla posiadaczy iPhone’ów.
Dostępna do pobrania za darmo w App Store aplikacja pozwala na zaoszczędzenie nawet 40% ceny przy każdych zakupach. Tradycyjni sprzedawcy nie mogą już liczyć na to, że będą mogli oferować sprzęt RTV, AGD, fotograficzny czy komputerowy po zawyżonych cenach. Teraz, dzięki aplikacji Nokaut.pl, wystarczy moment by zweryfikować czy promocja rzeczywiście jest promocją i czy przypadkiem kilkaset metrów dalej nie można kupić tego samego produktu kilkaset złotych taniej. Taka możliwość może znacząco zmienić relacje między sprzedającymi a kupującymi w tradycyjnym handlu detalicznym.
Aplikacja Nokaut.pl zamienia telefon w czytnik kodów kreskowych. Wykorzystuje do tego zaawansowaną technologię firmy Occipital przejętej w czerwcu 2010 roku przez eBay. Aplikacja tej firmy o nazwie RedLaser została ściągnięta już 9 milionów razy. Ilu użytkowników zdobędzie aplikacja Nokaut.pl?
Szacuje się, że w Polsce już prawie pół miliona osób ma iPhone’a. Liczba posiadaczy tego telefonu rośnie z miesiąca na miesiąc – szczególnie odkąd w sprzedaży pojawił się iPhone 4. Oznacza to, że setki tysięcy konsumentów mogą już teraz skorzystać z narzędzia, które pozwoli im podejmować trafne decyzje zakupowe i nie przepłacać. Nic dziwnego, że aplikacja Nokaut.pl po kilku dniach od premiery znalazła się już na pierwszym miejscu wśród darmowych aplikacji w kategorii Business w polskim App Store, wyprzedzając Allegro.
Łączna liczba codziennie aktualizowanych cen w bazie danych, z której korzysta aplikacja, przekracza 10 milionów. Umożliwia nie tylko natychmiastowe wyszukiwanie produktów według nazwy, wraz z zestawem sugestii, ale także wyszukiwanie według zaawansowanych parametrów. Wybrane produkty mogą zostać zachowane na później, przesłane e-mailem lub opublikowane na Facebooku.
Wiele możliwości daje wykorzystanie GPS. Dzięki temu aplikacja może nie tylko wskazać najbliższe sklepy oferujące dany produkt, ale wręcz poprowadzić potencjalnego klienta do wybranego sklepu pokazując trasę dojazdu i aktualną pozycję na mapie.
„Aplikację Nokaut.pl powinien mieć każdy użytkownik iPhone’a. Jej ściągnięcie jest darmowe, a oszczędności dzięki korzystaniu z niej podczas codziennych zakupów mogą być kolosalne. Nie zapominamy jednak o posiadaczach innych telefonów. Wkrótce aplikacja będzie dostępna również dla użytkowników smartfonów z systemem Windows Mobile 6.5, pracujemy też nad wersjami dla Androida oraz innych platform mobilnych. Aplikacja Nokaut.pl dla iPhone działa również na iPadzie, jednak myślimy o specjalnej wersji wykorzystującej potencjał tego urządzenia” – mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut.
Aplikacja Nokaut.pl jest dostępna do pobrania w Apple App Store pod: tym adresem
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.