IMAGIS S.A., większościowy udziałowiec Grupy eholiday.pl do której należy między innymi jeden z najpopularniejszych serwisów noclegowych w Polsce, odsprzedała swoje udziały. Część udziałów IMAGIS S.A. odkupili założyciele Grupy eholiday.pl, a pozostałą część nabyła firma Nzolo Holding Limited.
Do tej pory firma IMAGIS S.A. posiadała 51% udziałów, a założyciele i menadżerowie Grupy eholiday.pl – Mariusz Wojciechowski, Tomasz Szymanek i Tomasz Chabrowski – w sumie 49%. Po zrealizowaniu opcji wykupu założyciele przejmą dodatkowe 11% udziałów i będą posiadali łącznie 60%, natomiast pozostałe 40% będzie posiadała firma Nzolo Holding Limited. Strony umowy zdecydowały się nie ujawniać kwoty transakcji.
Podczas ponad dwuletniego zaangażowania firmy IMAGIS S.A. w projekt Grupy eholiday.pl udało się między innymi zbudować jedną z największych w Polsce baz obiektów noclegowych zawierającą blisko 24 tysiące miejsc, dostępnych nie tylko w Internecie ale także w systemach nawigacji satelitarnej; stworzyć własne Biuro Obsługi Klienta, a także uruchomić program produktów reklamowych.
– Współpraca z IMAGIS S.A. dała nam bardzo wiele. Dzięki środkom finansowym inwestora mogliśmy zrealizować nasze strategiczne cele, jakimi była przede wszystkim budowa bazy danych obiektów noclegowych oraz stworzenie własnego programu produktów reklamowych. Teraz można mówić o zakończeniu pewnego etapu i rozpoczęciu kolejnego. Przed nami kolejne wyzwania i czas uporządkowania Grupy oraz koncentracja na tych obszarach, które są dla nas strategiczne. – powiedział Mariusz Wojciechowski, Prezes Zarządu Grupy eholiday.pl.
W chwili obecnej większość przychodów Grupy eholiday.pl pochodzi ze sprzedaży własnych produktów reklamowych w ramach serwisu eholiday.pl. Wszystkie funkcjonują na podobnych zasadach co Google AdWords czy Onet Boksy i są bardzo cenione przez właścicieli obiektów noclegowych. Dzięki temu można myśleć o ograniczeniu liczby tradycyjnych reklam display’owych wyświetlanych na stronach eholiday.pl.
– Grupa eholiday.pl zarabia obecnie głównie na sprzedaży własnych produktów reklamowych na stronach eholiday.pl oraz na pośredniczeniu w sprzedaży biletów lotniczych, co realizujemy głównie poprzez serwis efly.pl. I te kierunki będą dla nas najważniejsze w najbliższym okresie. – dodał Mariusz Wojciechowski.
www.eholiday.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.