Biuro Reklamy Wirtualnej Polski postawiło na nowych Klientów, wiosnę i cyfrę 15. Każdy z reklamodawców, który w okresie 15 kwietnia – 15 maja zdecyduje się na zamówienie kampanii promocyjnej na stronach portalu otrzyma 15% dodatkowego rabatu (promocyjny rabat jest dodawany do rabatu udzielanego zgodnie z cennikiem). Warunek jest jeden: Klient musi pierwszy raz korzystać z usług portalu Wirtualna Polska jako medium reklamowego.
'Poprzez wiosenną promocję nie tylko zachęcamy do korzystania z naszych usług reklamowych, ale też przybliżamy nowym klientom Internet będący niezwykle skutecznym medium reklamowym. – powiedziała Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski – Reorganizując Biuro Reklamy powołaliśmy dział New Business, zajmujący się aktywnym pozyskiwaniem klientów, którzy dotąd nie korzystali z Internetu jako medium reklamowego, zmieniliśmy politykę reklamową oraz znacznie wzbogaciliśmy naszą ofertę.’
Wiosenna promocja obejmuje nowych klientów agencyjnych. Także oni otrzymują 15 % dodatkowego rabatu na wybraną kampanię promocyjną.
Od początku roku Biuro Reklamy WP wprowadziło szereg zmian służących reklamodawcom. Przestrzeń reklamowa portalu zwiększyła się o oglądalność Allegro. Nowe niskie ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl, specjalna oferta pakietowa, w tym nowoczesny Pakiet MILIARD oraz maksymalny zasięg przekazu decydują o niezwykłej atrakcyjności produktu WP. W wyniku współpracy z NetSprint.pl Klienci Wirtualnej Polski zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskali możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach WP, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl, co stworzyło unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do użytkowników.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.