Już po raz trzeci portal INTERIA.PL, w ramach współpracy z Telewizją Polską, przygotował oficjalne strony internetowe i mechanizmy głosowania dla wielkiego plebiscytu muzycznego Superjedynki. W głosowaniu, które potrwa do 15 maja br., użytkownicy INTERIA.PL, widzowie TVP, słuchacze RMF FM oraz czytelnicy tygodnika TeleTydzień wskażą swoich ulubionych wykonawców, najlepsze płyty i utwory.
Tegoroczny plebiscyt odbywa się w 10 szczegółowych kategoriach. Tak jak w poprzednich latach głosować będzie można na wokalistę, wokalistkę, zespół, debiut, przebój, płytę pop i płytę rock. Po raz pierwszy plebiscyt odbywa w kategoriach płyta hip-hopowa, płyta alternatywna i płyta z muzyką literacką. Laureaci zostaną ogłoszeni 11 czerwca, w drugim dniu 42. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu i otrzymają statuetki zaprojektowane przez wybitną polską rzeźbiarkę, profesor Zofię Wolską.
W plebiscycie głosować można przesyłając pocztą kupon konkursowy drukowany w tygodniku lub wskazując swoich faworytów na stronach Superjedynek w portalu INTERIA.PL. W połączonym z głosowaniem konkursie do wygrania są atrakcyjne nagrody rzeczowe – dwa samochody, wieża hi-fi oraz odtwarzacze mp3. W konkursie mogą brać udział osoby, które mają ukończone 18 lat.
Plebiscyt Superjedynki organizowany jest przez Telewizję Polską, we współpracy z Wydawnictwem Bauer, radiem RMF FM oraz portalem INTERIA.PL.
http://superjedynki.interia.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.