Serwis EasyGo.pl na rynku pojawił się 6 lat temu szybko zdobywając pozycję w czołówce na rynku. Teraz przyszedł czas na odświeżenie wyglądu strony i logo. Zdecydowano się również na skrócenie nazwy z EasyGo.pl na EasyGo.
Co znajdziemy nowego? Poza wyglądem przede wszystkim znacznie uproszczono proces szukania i zamawiania wycieczek. Całość dopełnia nowy sposób prezentacji wyników, gdzie zdecydowanie postawiono na prezentację zdjęć.
Mam wrażenie, że zrobiliśmy najlepszą platformę do sprzedaży wycieczek w polskim Internecie – mówi Mateusz Kazieczko, prezes zarządu Enovatis S.A. – W 2005 roku, kiedy stratowała poprzednia strona EasyGo.pl mieliśmy dwie miary sukcesu. Pierwsza to przychód – serwis niemal natychmiast sprzedawał. Druga to ilość kopii i zapożyczeń elementów przez naszą mniejszą i większą konkurencje . W chwilę po naszym starcie, niemal wszystkie serwisy turystyczne zmieniły grafiki i funkcjonalności inspirując się naszymi – jakże kontrowersyjnymi na tamte czasy – rozwiązaniami. Jeżeli tym razem stanie się podobnie, będziemy pewni, że dobrze wykonaliśmy nasze zadanie.
Nową stronę przygotowała pracowania Grzegorza Niepewnego, z którym przed 6 laty powstawało pierwsze EasyGo.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.