Bartłomiej Danek został Dyrektorem Marketingu i Sprzedaży home.pl. Będzie odpowiadał za strategię marketingową i sprzedaż wszystkich produktów oferowanych przez home.pl. Nowo utworzone stanowisko objął z dniem 3 października br.
Przez ostatnie siedem lat Bartłomiej Danek był związany z firmą Microsoft. W tym czasie pełnił funkcję rzecznika prasowego, odpowiadał za produkty z grupy Information Workers (m.in. Office, Exchange, Sharepoint), a ostatnio zajmował stanowisko Public Sector Managera.
Wcześniej pracował w instytucjach rządowych na stanowiskach dyrektorskich w Ministerstwie Nauki i Informatyzacji oraz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Karierę rozpoczął rozwijając firmę WebService, jako wiceprezes i współwłaściciel.
Bartłomiej Danek jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Prowadzi wykłady na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz w Wyższej Szkole Biznesu National-Louis University. Pełni również funkcję eksperta w Centrum im. Adama Smitha.
Bartłomiej Danek objął kierownictwo nad Działem Marketingu i Sprzedaży, w skład którego (w wyniku konsolidacji) wejdą Dział Marketingu i Dział Rozwoju Biznesu. Odświeżona jednostka będzie odpowiadać w home.pl za kompleksowe działania komunikacyjne oraz sprzedażowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.