Od 2 do 25 stycznia można oddać głos w plebiscycie „Złoty Bankier”, w którym – już po raz trzeci – internauci wybiorą najlepsze usługi finansowe roku.
Na najlepsze usługi finansowe 2011 roku głosować można na stronie www.ZlotyBankier.pl, korzystając z aplikacji mobilnej lub na fan page’ach organizatorów plebiscytu: PayU i Bankier.pl na Facebooku.
– Chcemy, by Złoty Bankier był plebiscytem, w którym wyróżnienia otrzymują najchętniej wybierane i uznane przez klientów produkty finansowe – mówi dr Bogusław Półtorak, redaktor naczelny Bankier.pl. – Dlatego najważniejszy głos oddajemy internautom, którzy otwarcie wyrażają swoje opinie i dyskutują na tematy finansowe – dodaje.
Tytuł „Złotego Banku 2011” zdobędzie bank, który uzyska najwięcej wskazań internautów. Uroczyste ogłoszenie wyników plebiscytu Złoty Bankier 2011 odbędzie się 2 lutego w Teatrze Kamienica w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.