MEDIA to kompilacja wiedzy nie tylko na temat aktualnych wydarzeń. Wirtualna Polska skupiła w serwisie najciekawsze publikacje z dzienników ogólnopolskich, regionalnych, tygodników, miesięczników, magazynów i pism specjalistycznych. Witryna zawiera także bogate materiały multimedialne: filmowe i dźwiękowe, których źródłami są redakcje telewizyjne oraz radiowe współpracujące na co dzień z portalem.
Zawartość MEDIÓW pogrupowano w specjalne zakładki. Każda z nich przenosi użytkownika do konkretnego tytułu prasowego, stacji telewizyjnej, rozgłośni radiowej, czy witryny internetowej (Wprost, Przekrój, Wydarzenia, Radio Zet, Wirtualnemedia.pl) lub do określonego bloku tematycznego: 'Wiadomości’, 'Biznes i Finanse’, 'Wywiady’ czy 'Sport’.
'W nowym serwisie WP Internauci znajdą szereg atrakcyjnych materiałów i to z różnorodnej grupy mediów – powiedziała Kinga Ciukta z Wirtualnej Polski – Dosłownie na wyciągnięcie ręki jest obszerna gama artykułów prasowych i multimedialnych, najświeższych newsów, wywiadów z politykami i wszelkich celebrities: publicystyki, reportaży… Wystarczy skorzystać z adresu media.wp.pl lub stworzyć spersonalizowany przegląd ulubionych tytułów, czy tematów pod hasłem Moja Lista, by dosłownie każdego dnia być na bieżąco.’
Dla maksymalnego ułatwienia czytania artykułów tekstowych WP stworzyła narzędzie, które umożliwia prezentowanie tekstów w układzie jedno lub dwu-kolumnowym.
Serwis prezentuje dziś zwartość pochodzącą z 60 różnych źródeł, funkcjonując jako baza najpopularniejszych i najpoczytniejszych mediów. Znalazły się w nim nie tylko obszerne i liczne materiały prasowe oraz multimedialne, opracowane z myślą o specyfice Internetu, ale też odnośniki do wszelkich publikacji portalu, których źródłami są prasa, radio telewizja i Internet.
'W najbliższym czasie zamierzamy rozbudować serwis i wydzielić dodatkowe, specjalistyczne kategorie tematyczne, by użytkownicy WP mieli jak najprostszy i jak najszybszy dostęp do atrakcyjnych treści, felietonów, reportaży, artykułów wysoce specjalistycznych, czy esejów.’- dodaje Kinga Ciukta.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.