NK powołała własną markę badawczą Research.NK, będzie ona dostarczać informacji o opiniach, gustach i oczekiwaniach polskich konsumentów.
Portal wprowadził ofertę badawczą już w 2010 roku, od tego czasu rozwijał dział badań i oferował partnerom możliwość przeprowadzania badań marketingowych w oparciu o potencjał serwisu. Rozwój zespołu zajmującego się badaniami doprowadził do powstania osobnej marki – Research.NK.
Zespół budowaliśmy w oparciu o kompetencje badawcze oraz społecznościowy know-how. Znajdują się w nim zarówno informatycy, jak i badacze oraz analitycy. Dziś z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć że mamy kompetentny i doświadczony zespół mogący realizować potrzeby badawcze klientów. – wyjaśnia Krzysztof Sobieszek, Pełnomocnik Zarządu NK ds. Badań.
Rozwiązania badawcze zespołu Research.NK dzielą się na trzy kategorie. Badania Grup Celowych (m.in. sondaż Overnight.NK czy też badania wąskich grup). Rozwiązania te wesprą marketerów na wstępnym etapie prac z marką, np. przy budowaniu strategii. Badania Wspierające Komunikację (m. in. CopyTest.nk oraz ContentGenerator.nk) pomogą zoptymalizować komunikację marketingową nawet – jak zapewnia NK – w przededniu realizacji kampanii reklamowej. Przykładowo, ContentGenerator pozwala podnieść poziom zaangażowania odbiorców kampanii poprzez udostępnianie wyników badań jako materiału do komentowania, kontestowania i przekazywania znajomym. Trzecią kategorią rozwiązań oferowanych przez Research NK są Badania Efektywności Komunikacji (m. in. MainPageEffect.nk czy ROSeffect.nk), narzędzia do kontroli i ewaluacji kampanii reklamowej.
Usługami najczęściej wykorzystywanymi przez aktualnych klientów są: badania ankietowe CAWI, badania ankietowe na próbach reprezentatywnych dla całości lub części polskich internautów, badania jakościowe – grupowe (Moderowane Społeczności Badawcze) oraz indywidualne (Wywiady Indywidualne Online).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.