Lider polskiego e-commerce od dzisiaj reklamuje się nie tylko w internecie. Kampania reklamowa przygotowana przez Allegro.pl, jest pierwszą w historii polskiej branży reklamowej, tak dużą akcją spółki internetowej.
Autorem pierwszej kampanii wizerunkowej marki Allegro jest agencja Just. Akcja przewiduje reklamy w telewizji, kinie, radiu oraz na nośnikach zewnętrznych. Celem kampanii jest podkreślenie, że Allegro to nie tylko serwis aukcyjny, gdzie można coś kupić i sprzedać. Allegro to przede wszystkim społeczność użytkowników i miejsce kontaktu pomiędzy ludźmi. Spoty wykorzystane w kampanii See You… zachęcają do włączenia się do tej społeczności.Zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Allegro nie zamierza jednak rezygnować z dotychczasowej, wieloletniej strategii reklamowej w Internecie. Działania te, to przede wszystkim współpraca z największymi portalami internetowymi w Polsce (Onet, Wirtualna Polska, Interia i inne), obecność w wyszukiwarkach (Google) oraz na tysiącach polskich stron WWW dzięki Programowi Partnerskiemu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.