NetArt, dostawca usług hostingowych i właściciel serwisu nazwa.pl, rozpoczął prerejestrację domen europejskich. Jest to możliwe dzięki podpisanej umowie akredytacyjnej z EURid – The European Registry of Internet Domain names. NetArt jest liderem na rynku rejestracji domen internetowych, w którym posiada ponad 20% udział.
Prerejestracja polega na możliwości składania zamówień na rejestrację wybranych nazw domen europejskich. Data rozpoczęcia właściwej rejestracji została wyznaczona przez EURid – instytucje zarządzającą domenami .eu – na 7 kwietnia 2006 roku. Wcześniejsze złożenie zamówienia, czyli prerejestracja, znacznie zwiększa szanse na posiadanie konkretnej domeny europejskiej.
Warto pamiętać, że 7 kwietnia, gdy EURid da zielone światło rejestratorom, wszyscy masowo zaczną rejestrować nazwy domen swoich klientów. Zadziała zasada kto pierwszy, ten lepszy. Prerejestracja nie daje gwarancji, że staniemy się właścicielem konkretnej nazwy, ale znacznie zwiększa na to nasze szanse. – komentuje Wolfgang Laskowski, Dyrektor ds. Marketingu i PR w firmie NetArt.
Posiadanie domeny z rozszerzeniem .eu daje większą szansę rozwoju zarówno indywidualnym jednostkom, instytucjom, jak również małym i średnim przedsiębiorstwom. Domena europejska podnosi rangę i zwiększa szanse dotarcia do większej liczby użytkowników. Jest szczególnie istotna dla firm, które prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność w krajach Unii Europejskiej.
Zgodnie z wytycznymi EURid, rozpoczęcie rejestracji będzie składać się z trzech faz. Pierwsze dwie dotyczą stowarzyszeń i właścicieli znaków towarowych. Trzecia faza, która obejmie wszystkich chętnych, rozpocznie się po zakończeniu dwóch wcześniejszych, dokładnie 7 kwietnia 2006 roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.