W dniu 18 kwietnia 2002 r. Prokom Software S.A. podpisał z firmą Sofrecom Polska Sp. z o.o. umowę o wykonanie usług informatycznych w ramach wdrożenia Pierwszej Fazy Systemu Obsługi Klientów w TP S.A. (Customer Relationship Management – „CRM”) realizowanego przez Sofrecom Polska Sp. z o.o.
Zakres usług, realizowanych przez Prokom Software, obejmuje migrację danych, zaprojektowanie i wykonanie platformy integracyjnej pomiędzy istniejącymi w TP SA systemami a systemem CRM, wsparcie uruchomienia systemu oraz przeprowadzenie szkoleń. Wartość kontraktu wynosi 17 280 tys. zł.
„Przy realizacji tego projektu wykorzystamy nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie zaawansowanych technologii integracyjnych. Podpisanie umowy umacnia pozycję Prokomu na perspektywicznym rynku dostawców rozwiązań CRM” – powiedział Ryszard Krauze, Prezes Prokom Software S.A.
Udział Prokomu jest wynikiem zapoczątkowanej w 2000 roku współpracy z Sofrecom, której formalną podstawę stanowi umowa o współpracy podpisana 18.01.2001. Rozdział zadań w przygotowaniu oferty dla TPSA oraz wykonaniu systemu w przypadku jej przyjęcia, został określony przez Sofrecom Sp. z o.o., PriceWaterhouseCoopers oraz Prokom Software S.A. w lipcu 2001.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.