Za niewielką opłatą każdy użytkownik Facebooka będzie mógł wyróżnić dowolną prezentową przez siebie treść. Ma być ona bardziej widoczna dla znajomych danej osoby.
Nowa forma reklamowa jest obecnie testowana na niewielkiej grupie użytkowników. Proponowane są im m.in. różne warianty cenowe usługi. Facebook chce sprawdzić, która wersja może zyskać przychylność użytkowników.
Stale testujemy nowe funkcje na naszej stronie. Ten konkretny test ma zmierzyć zainteresowanie ludzi taką metodą dzielenia się z ich znajomymi – powiedziała serwisowi Stuff Mia Garlick, przedstawicielka Facebooka.
Wyróżnienie treści ma pomóc w dotarciu do większej ilości użytkowników. Z danych Facebooka wynika bowiem, że poszczególne treści publikowane przez użytkowników trafiają średnio tylko do 12 proc. ich znajomych.
Testowana forma jest przeznaczona tylko dla użytkowników prywatnych. Nie mogą z niej skorzystać właściciele stron (fanpage).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.