INTERIA.PL wdrożyła nowy system emisji reklam firmy AdOcean. Następstwem poszerzenia możliwości reklamowych portalu jest aktualizacja cennika.
Po fazie przejściowej, w trakcie której funkcjonowały równoległe dwa adserwery, INTERIA.PL rozpoczęła emisję komercyjnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem wyłącznie systemu AdOcean. Nowy adserwer jest bezpośrednio sprzężony z badaniem gemiusDirectEffect, które daje reklamodawcom nowatorskie możliwości analizy danych o kampanii, niedostępne bezpośrednio w innych systemach adserwerowch działających na polskim rynku.
– O naszym wyborze zadecydowały w największym stopniu trzy zalety adserwera AdOcean: funkcjonalne zarządzanie emisją reklam dzięki nowym programom ich rotacji, możliwość precyzyjnego dotarcia do określonej grupy odbiorców oraz rzetelne statystyki pomiaru efektywności kampanii – wyjaśnia Maciej Morek, Traffic Manager w INTERIA.PL.
Dzięki nowemu adserwerowi, INTERIA.PL może zapewnić klientom istotne udogodnienia: od prowadzenia niestandardowych akcji reklamowych, po symulację wyglądu reklamy na stronie.
System adserwerowy AdOcean powstał na początku 2004 roku. Jego twórcą jest firma AdOcean – dostawca technologii dla największych uczestników rynku reklamy internetowej w Polsce.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.