Dnia 18 kwietnia 2002 r. internetowy dom mediowy Digital Media House uruchomił nową stronę internetową.
„Zdecydowaliśmy się na zmianę naszej dotychczasowej witryny internetowej, aby po-kazać, iż jesteśmy domem mediowym, który naprawdę dba o rozwój biznesu swoich Klientów. Uważnie słuchamy naszych Klientów, odnajdujemy i wykorzystujmy wszystkie istniejące na rynku szanse i możliwości mogące wpłynąć na ich sukces.” – powiedział Piotr Placha, New Business Manager w DMH.
Nową witrynę firmową DMH przygotowała agencja interaktywna Pro-Creation (http://www.pro-creation.pl).
„Projekt graficzny nowych stron Digital Media House bazuje na dużych zdjęciach o przyjaznej, ciepłej kolorystyce. Chcieliśmy, aby pierwszy kontakt każdego użytkownika z witryną był przyjemnym i wartościowym doświadczeniem.” – Bartosz Michałowski, Prezes Zarządu agencji interaktywnej Pro-Creation.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.