Instytut Blend-a-med od teraz jest dostępny także on-line. Portal ekspercki Instytutu, przygotowany przez agencję interaktywną HYPERmedia (ISOBAR), to pierwsze w Polsce interaktywne kompendium wiedzy na temat zdrowia i pielęgnacji jamy ustnej. Pod adresem internetowym Instytutu Blend-a-med, www.blend-a-med.pl, można odnaleźć zarówno artykuły edukacyjne, uzyskać poradę specjalisty oraz stworzyć indywidualny Program Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med. Za pomocą specjalnego formularza konsumenci mogą wpłynąć na kształt oraz treści serwisu tak, aby dostosować go jeszcze lepiej do swoich potrzeb.
Portal Instytutu Blend-a-med prezentuje szerokie spektrum artykułów edukacyjnych, adresowanych do wszystkich osób zainteresowanych profilaktyką i prawidłową pielęgnacją jamy ustnej. Są one poświęcone różnorodnym aspektom zdrowia zębów i dziąseł – prawidłowej higienie, wizytom u stomatologa, ochronie przeciwpróchniczej, wybielaniu, ortodoncji i wielu innym. Baza publikacji będzie systematycznie poszerzana. Ponadto każdy użytkownik serwisu może zasięgnąć porady specjalisty, wysyłając on-line pytanie do lekarza dentysty, współpracującego z Instytutem Blend-a-med.
Wyjątkową cechą serwisu jest możliwość stworzenia indywidualnego Programu Pielęgnacji Jamy Ustnej Blend-a-med – dla siebie, członków swojej rodziny oraz przyjaciół. W oparciu o wypełnioną ankietę, konsument otrzymuje indywidualną poradę i rekomendację związaną ze stosowaniem produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Dodatkowo, na stronie www Instytutu Blend-a-med działa specjalny system, który e-mailem przypomina użytkownikom serwisu o terminie zmiany szczoteczki i zbliżającej się wizycie u stomatologa.
W serwisie zawarto również materiały przygotowane specjalnie z myślą o nauczycielach. Są to dokumenty związane z realizacją ’Szkoły Zdrowego Uśmiechu’ – programu, który swoim zasięgiem obejmuje 98% szkół podstawowych w Polsce. Celem działań 'Szkoły Zdrowego Uśmiechu’ jest poprawa stanu uzębienia u dzieci oraz zwiększenie świadomości rodziców i nauczycieli, którzy mają w tym zakresie do odegrania bardzo ważną rolę. Specjalnie dla lekarzy dentystów została przygotowana sekcja, w której na bieżąco będą zamieszczane wyniki badań prowadzonych przez Instytut Blend-a-med oraz jego partnerów, opracowania naukowe oraz przydatne linki.
HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku. Agencja zajmuje się obecnością marketingową w mediach cyfrowych takich marek, jak Blend-a-med, Always, Pantene, Pampers, Head&Shoulders i Wella.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.