Firma Danone uruchomiła internetową stronę edukacyjno-rozrywkową skierowaną do matek dzieci w wieku przedszkolnym. Nowa odsłona serwisu www.danonki.pl powstała przy zaangażowaniu szeregu specjalistów od marketingu interaktywnego, a także psychologów, pedagogów i lekarzy. Za projekt odpowiedzialna jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
– W naszym nowym serwisie rodzice znajdą szereg porad na temat opieki nad dzieckiem oraz pomysły na zabawy ze swoimi pociechami. Pomoce dydaktyczne po wydrukowaniu wykorzystywane są we wspólnych zajęciach. Dzięki temu dzieci będą mogły spędzać czas na rozwijającej zabawie z rodzicami zamiast przed monitorem komputera – powiedziała Anna Bachulska, Associate Brand Manager, Danone Sp. z o.o.
Strona podzielona została na trzy główne działy. Pierwszy, którego menu oparte zostało na znanym wierszyku dziecięcym, zawiera wskazówki na temat zdrowego żywienia i stylu życia oraz porady pediatry i ortopedy. Drugi dział zawiera szereg zabaw i pomocy dydaktycznych, które mają wspomóc mamy w zapewnieniu swoim pociechom rozwojowej zabawy i budowaniu zdrowych nawyków. Ostatni dział zawiera część produktową poświęconą serkom Danonki oraz promocjom. Serwis będzie co miesiąc wzbogacany o nową zawartość, taką jak artykuły, porady, kolorowanki, quizy oraz zabawy logiczne.
Serwis www.danonki.pl jest kolejnym projektem o tematyce dziecięcej zrealizowanym przez agencję interaktywną OS3 multimedia. Agencja OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.
http://www.danonki.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.