Firma Microsoft przedstawiła ceny tabletu Surface, który zadebiutować ma a rynku 26 października. Zapowiada się ciekawa rywalizacja z iPadem firmy Apple.
Tablet Surface zaprezentowany został w czerwcu tego roku. Najciekawsze jest jego „opakowanie”. Urządzenie posiada specjalne magnetyczne etui skrywające dotykową klawiaturę i gładzik.
Surface dostępny będzie w trzech wersjach:
- z 32 GB przestrzeni na dane, ale bez dołączonej klawiatury za 499 dolarów;
- 32 GB z klawiaturą za 599 dolarów;
- z 64 GB przestrzeni i klawiaturą za 699 dolarów.
Wraz z premierą, która zaplanowana jest na 26 października, dostępne będą również akcesoria – w tym klawiatura w różnych kolorach, która kosztować będzie 119,99 dolarów.
Microsoft zdecydował się na cenową konkurencję z iPadem firmy Apple – najtańszy model tego tabletu również kosztuje 499 dolarów. Sytuacja może się jednak zmienić już 23 października – to wtedy odbędzie się konferencja prasowa Apple, na której zaprezentowany ma być iPad mini.
Ukazała się także pierwsza reklama telewizyjna tabletu Surface. Przypomnijmy, że dwa dni temu ukazała się też reklama systemu Windows 8.
http://www.youtube.com/watch?v=8mSckyoAMHg&feature=player_embedded
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.