Po niespełna rocznej obecności przedstawicielstwa firmy Toshiba na polskim rynku firma uzyskała prawie 21 procentowy udział w rynku, deklasując dotychczasowego lidera.
Bezpośrednia obecność firmy na błyskawicznie rozwijającym się rynku komputerów przenośnych sprawiła, że sprzedaż notebooków z logo Toshiba wzrosła w stosunku do analogicznego kwartału roku 2005 o ponad 160%.
„Otwierając biuro w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy chcieli uzyskać pozycję
lidera w roku 2006 i jak widać realizujemy wcześniej wyznaczone cele” –
powiedział Andrzej Kuźniak, dyrektor generalny Działu Systemów Komputerowych,
Toshiba Europe GmbH. „Jestem przekonany, że Toshiba, która jako pierwsza na
świecie wyprodukowała notebooki PC i przeznacza xxx na badania i rozwój
nowych technologii, sprosta wyzwaniom jakie stawia rynek liderowi” – dodał.
Jak szacuje Gartner w pierwszym kwartale roku 2006 dostawcy notebooków
sprzedali w sumie w Polsce ponad 160 tysięcy komputerów przenośnych, z czego
prawie 80 procent dostarczyło pięciu największych producentów laptopów –
Toshiba, Acer, Fujitsu-Siemens, Asus i Hewlett-Packard.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.