Proces ten jest następstwem przekształceń własnościowych oraz wynikiem realizacji strategii zorientowanej na obszarach IT, a w szczególności na rozwijaniu biznesu opartego na własnych produktach.
Zmiana ta jest zwieńczeniem kilkumiesięcznego procesu konsolidacji spółek zależnych. Nowa nazwa oznacza nową tożsamość spółki, którą będziemy budować w ramach zintegrowanej grupy kapitałowej – powiedział Konrad Pankiewicz, prezes zarządu Grupy SMT.
Oprócz zmiany nazwy sąd zarejestrował podwyższenie kapitału spółki z 700 tys. zł do 1 067 tys. zł w zamian za akcje aportowe spółek zależnych. W wyniku tych działań Grupa SMT zwiększyła swój udział w SMT Software S.A. z 52% do 89,99% a w Codemedia S.A. z 74% do 99,5% (docelowo będzie to 100%). Operacja ta oprócz aspektu kapitałowego miała także wymiar ludzki, gdyż kluczowi menadżerowie (założyciele spółek mniejszościowych) stali się udziałowcami Grupy SMT, mając za podstawowy cel budowanie wartości Grupy.
Pełna konsolidacja zapewni nam efektywną synergię kosztową oraz pozwoli na skomponowanie w ramach jednej grupy kapitałowej pełnej oferty rozwiązań dla biznesu. Już wkrótce zaprezentujemy rynkowi długoterminową strategię połączonej grupy, jeszcze bardziej zorientowaną na rynek i potrzeby klientów – dodał Konrad Pankiewicz.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.