Związek Producentów Audio Video podsumował pierwsze półrocze 2014 r. Całkowita sprzedaż muzyki wyniosła 79 mln zł, rynek muzyki online według szacunków ZPAV przekroczył poziom 25 proc.
Wartość hurtowa polskiego rynku muzycznego w I półroczu 2014 roku wyniosła 79 mln zł, co stanowi wzrost o 0,6% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Jednym z powodów wzrostu jest dynamiczny wzrost sprzedaży muzyki w postaci cyfrowej. Warto jednak dodać, że sprzedaż produktów fizycznych była niższa o blisko 5 proc. niż przed rokiem.
Cyfrowy rynek sprzedaży muzyki wzrósł, w porównaniu do pierwszego półrocza roku ubiegłego o 20,4% i zamknął te sześć miesięcy kwotą ponad 19,5 mln zł. Najwyższy wzrost, o 61,30%, odnotował dochód z tytułu subskrypcji, do którego zalicza się zyski z abonamentów w takich serwisach jak: Deezer, WiMP, Spotify, czy Muzo. Spadły natomiast, o 35,30 %, pobrania do telefonów komórkowych oraz o 23,90 % pobrania online.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!