Już znamy nominowanych do Impactorów 2006.Na podstawie zgłoszeń, przesłanych przez branżę mediową i reklamową. Nad poprawnością wyboru i głosowania czuwała firma audytorska KPMG.
Lista nominowanych:
CZŁOWIEK ROKU PRZEMYSŁU MEDIOWEGO
Jakub Benke
Paweł Kastory
Piotr Walter
NAJBARDZIEJ WIARYGODNE MEDIUM
Polityka
Radio PIN
TVN 24
NAJBARDZIEJ WIARYGODNY DZIENNIKARZ
Tomasz Lis
Janina Paradowska
zbiorowo Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski
NAJBARDZIEJ WIARYGODNY REKLAMODAWCA
Kompania Piwowarska
Toyota Poland
Unilever
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA REKLAMOWA ROKU
G7
PZL
Saatchi & Saatchi
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY DOM MEDIOWY ROKU
Mediacom
Media Edge CIA
Starcom
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA PR ROKU
On-Board PR
Partner of Promotion
Rowland Communicatios
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA BTL ROKU
Euro RSCG Marketing House
Peppermint
TEQUILAPolska
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA FIRMA OUTDOOROWA ROKU
AMS
Clear Channel Poland
Stroer
NAJBARDZIEJ PODZIWIANY INSTYTUT BADAWCZY ROKU
Gemius
MillwardBrown SMG/KRC
TNS OBOP
NAJBARDZIEJ PODZIWIANA AGENCJA INTERAKTYWNA ROKU
Hypermedia
K2
MRM Worldwide (dawniej Zentropy Partners)
Zwycięzców poznamy już wkrótce, w trakcie Gali Impactor, która odbędzie się 22 lutego w hotelu Marriott. Impactor jest nagrodą przyznawaną dla tych, którzy wzbudzili szczególny podziw i szacunek. Nagrody zostaną wręczone w 11 kategoriach w tym dla Człowieka Roku 2006 przemysłu mediowego. W tym roku po raz drugi zostaną wręczone także nagrody dla najbardziej wiarygodnych: dziennikarza, medium i reklamodawcy. Jest to kontynuacja przyznawania nagrody zapoczątkowanych w trakcie ubiegłorocznej Gali Impactor.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.