K2 Internet wspólnie z portalem Gazeta.pl przygotowało kampanię „Kto reklamuje Gazeta.pl? Portal od nowa.”.
Tym razem K2 stworzyło nie tylko kampanię internetową, ale również hasło „Portal od nowa”, pomysł na kampanię outdoorową, a także zajęło się produkcją skeczów reklamowych, co jest pierwszym takim działaniem agencji od momentu jej powstania.
Pomysł kampanii wyszedł od Dominika Kaznowskiego, dyrektora marketingu Gazeta.pl, który założył, że nikt lepiej nie zareklamuje portalu od użytkowników internetu. K2 ze swojej strony postanowiło dodać, że faktycznie nikt. Nawet Kabaret Moralnego Niepokoju. Tak powstała koncepcja kampanii internetowej z udziałem Kabaretu. Powstało osiem skeczy, w których członkowie Kabaretu na różne sposoby próbują wszystkich przekonać, że po pierwsze, to nie oni reklamują portal, a po drugie, że odnowiona Gazeta.pl jest warta odwiedzenia.
Skecze widoczne są na stronie promocyjnej www.Odnowa.Gazeta.pl, w serwisie Wideo portalu Gazeta.pl (http://Wideo.Gazeta.pl) oraz na YouTube. K2 stworzyło serwis internetowy Odnowa.Gazeta.pl, zgodny z nowym trendem Web 2.0, który skupia się wokół konkursu. Jego główną częścią jest aplikacja pozwalająca na stworzenie banera reklamującego portal Gazeta.pl. Użytkownik ma do wyboru rozmiar banera, rodzaj zdjęcia, rodzaj czcionki, kolor, zdjęcia i symbole do wstawienia oraz narzędzia animacyjne. Internauci nie tylko tworzą banery, ale także je oceniają.
Przez kilka pierwszych dni od momentu uruchomienia serwisu w konkursie wzięło
udział prawie 8400 internautów, którzy stworzyli prawie 13 000 banerów. Konkurs potrwa do 11 marca. Start strony Odnowa.Gazeta.pl wspiera duża kampania internetowa, w której oprócz standardowych form reklamowych takich jak banery czy doublebillboardy, K2 stworzyło również toplayery wideo – krótkie 8-9 sekundowe filmiki z udziałem członków Kabaretu.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.