Serwis społecznościowy MojaGeneracja.pl rośnie! Według najnowszych wyników badania najpopularniejszych witryn w Polsce Megapanel PBI/Gemius za marzec 2007 r. ponad dwukrotnie wzrosła liczba unikalnych użytkowników serwisu i również ponad dwukrotnie zwiększył się jego zasięg w porównaniu z wynikami z miesiąca poprzedniego.
Wg badania Megapanel PBI/Gemius liczba unikalnych użytkowników zwiększyła się z 616072 w lutym 2007 do 1502490 w marcu 2007. W tym samym okresie ilość odsłon wzrosła z 6322166 do 10879385, a zasięg zwiększył się z poziomu 4,60 proc. do 10,80 proc. wyprzedzając pod tym względem społeczność Grono.net (zasięg 6,62%).
– Wyniki Megapanelu pokazują, że przyjęta przez nas strategia rozwoju społeczności Moja Generacja jest właściwa – mówi Piotr Pokrzywa z Zarządu Gadu-Gadu S.A. – Już tej chwili, kilka miesięcy od swojego powstania serwis stanowi jedną z najliczniejszych społeczności w polskim Internecie. Cały czas rozwijamy nowe funkcjonalności, dostosowane do oczekiwań i potrzeb naszych użytkowników. Naszą dużą przewagę na rynku stanowi silna integracja serwisu z komunikatorem Gadu-Gadu.
Serwis dostępny pod adresem www.mojageneracja.pl zgodnie z trendem WEB 2.0 współtworzą sami internauci. Portal umożliwia im prowadzenie bloga, własnej wirtualnej wizytówki oraz rozmów w grupach tematycznych. Daje też możliwość oceniania, wydawania opinii oraz pisania komentarzy na temat treści generowanych przez pozostałych użytkowników serwisu. W maju w Mojej Generacji pojawił się serwis „Wydarzenia”, w ramach którego użytkownicy mogą dodawać i oceniać wpisy w 11 kategoriach tematycznych, ruszył również cykl wirtualnych spotkań z gwiazdami polskiego show-biznesu o nazwie „Idole Mojej Generacji”.
Wyróżnikiem serwisu jest integracja z komunikatorem Gadu-Gadu. Począwszy od możliwości sprawdzenia czy dany użytkownik „Mojej Generacji”, jest aktualnie zalogowany w sieci Gadu-Gadu, a skończywszy na bocie (numer specjalny w sieci Gadu-Gadu gg:400), dzięki któremu użytkownicy mogą umieszczać wpisy w swoim blogu poprzez komunikator. Dostępna jest także rozbudowana wyszukiwarka umożliwiająca wyszukiwanie osób po numerach Gadu-Gadu, jak również danych pozostawianych przez użytkowników w samym serwisie.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.