Tpay – operator płatności online wprowadza do e-commerce jedną z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka podpisała przedwstępną umowę sprzedaży mniejszościowego pakietu akcji z Bankiem Pekao S.A. Dzięki najnowszym rozwiązaniom Tpay, klienci biznesowi Pekao otrzymają kompleksową ofertę rozwoju biznesu online, w tym bramkę płatniczą oraz dostęp do narzędzi analitycznych.
Tpay zamyka 2020 r. informacją o synergii z jedną z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka podpisała przedwstępną umowę sprzedaży pakietu mniejszościowego, tj. 38,33% swoich akcji, z Bankiem Pekao S.A. Oznacza to, że klienci obu firm, już w pierwszej połowie 2021 r., mogą spodziewać się dostępu do rozwiązań odpowiadających na aktualnie największe wyzwania branży e-commerce.
Tpay i Pekao planują w jednym miejscu udostępnić narzędzia analityczne i produkty pomocne w rozwoju e-biznesów. Dzięki partnerstwu Tpay z Pekao, przedsiębiorcy otrzymają dostęp do bramki płatniczej online, a także panel analityczny wbudowany w serwisie Pekao24, zbierający dane dotyczące transakcji online i offline (płatności kartą). Umożliwi to szybki wgląd w aktualne wyniki finansowe, bez konieczności samodzielnego monitorowania danych sprzedażowych z kilku źródeł.
Ponadto działalność Pekao w obszarze e-commerce będzie obejmować cross-selling usług acquiringu (akceptowania płatności kartami bankowymi) w zakresie terminali płatniczych oraz ofertę płatności odroczonych i pożyczek gotówkowych dla klientów indywidualnych realizujących płatności online. Natomiast dotychczasowi i nowi klienci Tpay otrzymają atrakcyjną ofertę usług bankowych.z`
Umowa między Tpay a Pekao przewiduje zakup przez Bank strategicznego pakietu 38,33% akcji. Finalizacja transakcji uzależniona jest od braku sprzeciwu Komisji Nadzoru Finansowego (KNF), która nadzoruje Tpay jako Krajową Instytucję Płatniczą i w sierpniu br. przyznała spółce rozszerzoną licencję. Finalizacja umowy planowana jest na przełomie pierwszego i drugiego kwartału 2021 r.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.