Serwis Domeny.pl jest trzecią polską firmą hostingową, która rozpoczęła współpracę marketingową z Gadu-Gadu. Po kampanii banerowej w komunikatorze, krakowska firma rozpoczęła właśnie emisję spotów reklamowych w GaduRadio.
– Użytkownicy Gadu-Gadu będą w najbliższych dwóch latach główną siłą napędową polskiego internetu. Część z nich już jest i daje o sobie znać. Pokolenie GG powoli kontratakuje – przekonuje Marcin Majerek, rzecznik prasowy serwisu Domeny.pl. – Gadu-Gadu stało się jednym z lepszych kanałów komunikacji masowej w Polsce – dodaje.
Domeny.pl jest kolejną firmą hostingową, która prowadzi kampanię promocyjną za pomocą najpopularniejszego w Polsce komunikatora. Jest to jeden z etapów strategii promocyjnej firmy na 10-lecie jej istnienia na rynku. Kampania na GG pokrywa się z wprowadzeniem przez Domeny.pl promocji „Domeny za 5 groszy” i usługi „Anonimowe domeny globalne”.
– Tak silne zaistnienie serwisu Domeny.pl w naszym komunikatorze, potwierdza tezę o dużej dynamice rynku hostingowego w Polsce. W dobie wzrostu popularności wykorzystania Internetu, znacząco rośnie również rynek domen. Dobrze, że Gadu-Gadu może w tym uczestniczyć – mówi Krzysztof Łada, dyrektor Biura Reklamy i Promocji Gadu-Gadu S.A.
www.domeny.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.